Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze zijn gemaakt met de Sony F717 en Hoya R72 infrarood filter, en die zette ik om naar zwartwit, tenslotte correctie van het witpunt via curves. Het fotograferen in infrarood levert steeds heel contrastrijke beelden op !
Die filter is die ergens te verkrijgen en hoeveel kost die? Zou dat toch eens willen proberen hoor//Alle drie mooie fotos zoals ik al gewoon ben van U...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Die filter is die ergens te verkrijgen en hoeveel kost die? Zou dat toch eens willen proberen hoor//Alle drie mooie fotos zoals ik al gewoon ben van U...
Tuurlijk is die ERGENS te verkrijgen hé , ik koop mijn filters steeds hier .. kostprijs is afh van de diameter die je nodig hebt.
Jij bent een van de weinigen die écht mooie zw-w foto's op dit forum zet, waarschijnlijk ook vanwege dat speciale kontrast door die IR filter. Maar toch, heel mooie reeks, heel mooie omzetting. Bij andere zw-w foto's heb ik dikwijls het 'net niet'-gevoel, bij uw foto's niet. Goe bezig.
Unieke plaatjes en zekers zoals jij ze hier laat zien
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment