Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
quote : was het een combinatie van verschillende factoren, zoals juiste plek, perfect licht, en de juiste situatie
en misschien zit de fotograaf er ook wel voor iets tussen ?
quote : was het een combinatie van verschillende factoren, zoals juiste plek, perfect licht, en de juiste situatie
en misschien zit de fotograaf er ook wel voor iets tussen ?
Of een ef-s 10-22mm. Superscherp en nauwkeurige scherpstelling
On topic: Tweede is goed gezien met die schaduw, maar de eerste is de beste door de dramatische lucht in combinatie met de regenboog en het zonlicht op het landschap
Mvg, Jochen
dan kan, maar deze zijn met de Tokina 12-24mm genomen.
grt,bouk.
Twee mooie plaatjes Peter, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de eerste.
Ik ben zelf uitermate tevreden met de prestaties van de 50D. Na alle wilde verhalen op het internet had ik toch even mijn bedenkingen. Op mijn Flickr site staan inmiddels een paar fotos van de 50D. De nacht opnames zijn gemaakt zonder Long Exposure Noise Reduction. Dit had ik expres gedaan om te kijken wat ie kan zonder deze feature. Het resultaat is verbuffend. Daarnaast moest ik echt wennen aan de snelheid van de camera in vergelijking met de 450D. Met een extreme 4 CF kaart kan ik drie RAW fotos schieten (enhanced AE Bracketing) uit de hand. Dit gaat zo waanzinnig snel dat je eigelijk geen tijd hebt om de opname te verzieken door met je hand te bewegen.
Canon 450D | Canon 50D | Canon 10-22 mm f/3.5-4.5 USM | Canon 17-55 2.8 IS USM | Canon EF-S 18-200mm F/3.5-5.6 IS | Speedlight 430EX | Cokin Z-PRO (100mm) Filter System http://www.flickr.com/photos/dollias/
2 knappe opnames!!! compo van de eerste erg knap, schaduw in tweede mooi effect! Mooi om dergelijke voorbeelden van de 50D te kunnen zien, al blijft de persoon die achter het toestel staat het belangrijkst!! Goed gedaan!
Comment