Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooie serie Peter, ook voor mij is nummer 3 de topper van de serie. Die dreigende uitstraling met dat geweldige licht onder die wolken door. Fantastisch vastgelegd. Is dit inderdaad HDR ?
Bij foto 2, de baai, staat de horizon scheef, dat vindt ik persoonlijk licht storend. Nummer 1 is ook mooi, maar heeft voor mij geen echt rustpunt in de foto. De ogen gaan heen en weer van de brug naar het land de wolk en terug.Nogmaals nummer 3 is top !
Om duimen en vingers af te likken (zeker nr 3). Ge moet natuurlijk op de juiste plaats zijn op het juiste moment met de juiste camera erbij. Daarom zijn dergelijke opnamen ook zo zeldzaam natuurlijk. En zijn de fotografen die zoiets dan ook nog goed vastleggen ook zo zeldzaam. Heel goe bezig hoor !
Comment