Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een klein dorpje langs de Ligurische kust.. hier zaten we een uur te wachten tot de zon wilde doorbreken, om dan deze schitterende scenes voor onze ogen te toveren
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Zeer mooie reeks.
De eerste is mooi door het knappe overzicht en wolkenformaties.
Twee spreekt me minder aan; dat is allemaal persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Drie vind ik dan de beste door het groot contrast tussen de gebouwen en de zwaar beladen lucht...
Alleszins mooi werk, met aandacht voor detail, compo en kleurensetting.
Deze plaats bezocht ik indertijd (1979) ook en maakte er toen ook heerlijke dia's.
Prachtig dorpje dat uitnodigd voor fotografie
Overigens, de ganse Ligurische kust ik echt de moeite...
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Zeer mooie reeks.
De eerste is mooi door het knappe overzicht en wolkenformaties.
Twee spreekt me minder aan; dat is allemaal persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Drie vind ik dan de beste door het groot contrast tussen de gebouwen en de zwaar beladen lucht...
Alleszins mooi werk, met aandacht voor detail, compo en kleurensetting.
Deze plaats bezocht ik indertijd (1979) ook en maakte er toen ook heerlijke dia's.
Prachtig dorpje dat uitnodigd voor fotografie
Overigens, de ganse Ligurische kust ik echt de moeite...
Comment