Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
#1 de compo spreekt me minder aan. De struik die nogal centraal staat eist teveel aandacht zonder meerwaarde in de compo te brengen. Had een deel van de struik nu de rechterkant van de foto geweest dan zou ik persoonlijk meer van de foto genieten.
#2 Deze compo vind ik mooi qua opbouw, maar het centrale deel (gebouw) is te donker om top te zijn.
#3 deze vind ik mooi van kleur en opbouw
Last edited by saphi; 25 september 2008, 10:40.
Reden: size aangepast - dus opmerking overbodig
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
ga voor nr 3, mooi middeleeuws stadje. Ben je gaan eten in il picolo castello?
Onderaan de heuvel net voor het stadje ligt een simpel wegrestaurant met terrasje, waar we van een van onze beste en goedkoopste maaltijden in heel Toscane hebben genoten (staat overigens ook in de Routard, ik heriiner me de naam niet meer maar je kunt 't niet missen)
Comment