Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
origineel, anders, sfeervol, boeiend, intrigerend
den hof in aub
Ik ben het vandaag precies vaak eens met yowan-kenobi.
Dit is alles wat een plaat moet hebben. Een grote symboliek/ verhaallijn. Prachtige compositie/ uitstekende diepte. Goed belicht en uitstekend in zwart-wit omgezet. En ik ben er zeker van dat die zwart-wit omzetting voor deze foto een enorme meerwaarde betekent, ook al is het een landschap.
Felicitaties!
Ik heb deze plaat maar gezien toen hij de HoF haalde (want deze rubriek bezoek ik eigenlijk nooit) maar ik werd er echt door van mijn sokken geblazen.
Wat een killer!
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Comment