Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik kan het niet beter zeggen. Ik vind foto 1 nog net iets meer hebben doordat hij eigenlijk maar 1 kleur, maar dan in oneindig veel schakeringen, bevat.
Je bent duidelijk van alle weer'en thuis. 3 knappe foto's die me zin doen krijgen om nog eens naar daar te trekken. Ga me een "impermiabelke" kopen voor mijn fototoestel denk ik
Slecht weer geeft toch erg knappe beelden, zo zie je maar weer. Mooier eigenijk dan een strakblauwe lucht. Ik kan hier van genieten.
Marleen
Nice (*edit* niet in de zin van dat geval in de Provence hé) .. je foto's geven toch echt mooi "weer" hoe het er was, ze hebben een hoog reisreportage-gehalte ! En heb ik wel weer een nieuw doel, daar voorbij Dieppe .. dat stuk kust wil ik zeker nog eens doen (wij zaten in juli over de Seine, in Basse-Normandie)
Comment