Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind vooral het onderste gedeelte van de foto een beetje flets, daarom heb ik even de aanpassing gemaakt. Over de uitsnede ben ik niet helemaal uit. Zoals ie nu is vind ik het ietwat saai. Misschien een vierkante crop vanaf de rechterkant?
Nouja, ik ben ook nog maar een beginner, maar hier een versie met, naar mijn mening, een iets 'sterkere' onderhelft. Over de gehele foto heel iets de levels aangepast naar de donkere kant.
laat maar staan als vergelijk hoor Elbert, alleen het origineel ziet er bij mij ook zo uit, maar bewust naar eigen smaak iets softer/minder hard gemaakt.
grt,bouk.
Mooie foto met dieptewerking.
Persoonlijk zou ik onderaan iets wegcroppen om een meer dynamische foto te krijgen. Dan krijgt de prachtige lucht meer aandacht.
Comment