Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
2-3-1.
Twee is een plaatje, niet ongemeen boeiend maar mooi om naar te kijken.
Bij drie is er iets te veel mist rechts. Hoewel ik het steeds wat onkies vind om aan andermans foto's veel te gaan croppen, zou ik hier toch een vierkante durven van maken (rechterzijde wegcroppen).
Eén is compositorisch niet geslaagd: die twee donkere driehoeken linksonder en rechtsonder. Die wattige wolken die het zicht op het landschap (waar het hier blijkbaar om gaat), helemaal verdoezelen.
Nummer 1 heeft voor mij hier het meeste potentieel;die gouden gloed op die berg in de verte ,dat zie je toch maar hoogst uitzonderlijk op die manier,prachtig .Die twee bergen links en rechts ogen nu naar mijn smaak wat té donker,maar ISO200 en D3:die moeten toch zonder de minste ruis een beetje op te lichten zijn?
Walter
Edit:ik bekijk 'm nu even aan hoogste schermhelderheid,en de linkerflank krijgt toch nog wel wat doortekening en gouden gloed,het is alleen de rechterflank die dichtgelopen zwart is.
Last edited by Phororhacos; 3 september 2008, 09:48.
Comment