Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
eerste is erg mooi, bij de tweede lijkt er wel ijs op het water te liggen.
grt,bouk.
inderdaad, maar door dit diafragma is mijn sluitertijd te lang en daardoor is het water bewogen. het is op de foto ook lichter dan het eigenlijk was. Moet ik dan misschien beter op de M-stand werken? Want als ik de sluitertijd verlaag dan gaat mijn diafragma getal omlaag naar f4 of f5,6 en dan heb ik niet genoeg scherptediepte. Natuurlijk op die moment niet genoeg tijd om te experimenteren
inderdaad, maar door dit diafragma is mijn sluitertijd te lang en daardoor is het water bewogen. het is op de foto ook lichter dan het eigenlijk was. Moet ik dan misschien beter op de M-stand werken? Want als ik de sluitertijd verlaag dan gaat mijn diafragma getal omlaag naar f4 of f5,6 en dan heb ik niet genoeg scherptediepte. Natuurlijk op die moment niet genoeg tijd om te experimenteren
Je hebt dit heel knap gedaan. Ze komen niet allemaal thuis met zo'n foto's.
Comment