Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
iets meer doortekening in het gebladerte had mooier geweest.
wat staat er in Hemels naam in het midden en waarom zo erbij genomen.
grt,bouk.
Een Bertemse zendmast voor vliegtuigen,het is mij om de bevreemdende sfeer te doen,die bijvoorbeeld uitgeademd wordt in films als "Brittania Hospital",of de vroege afleveringen van "The Avengers".
Een Bertemse zendmast voor vliegtuigen,het is mij om de bevreemdende sfeer te doen,die bijvoorbeeld uitgeademd wordt in films als "Brittania Hospital",of de vroege afleveringen van "The Avengers".
Bevreemdend beeld, zo een high-tec-toren in een maisveld, en qua sfeer zeker geslaagd. Ik sluit me wel aan bij bouk ziijn opmerking, het veld en de bomen mochten iets meer doortekening en kleur hebben. In Lighroom kun je (met een RAW-bestand) probleemloos het groen en wat lichter maken en meer saturatie geven (indien nodig).
Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één
Ben ook al geconfronteerd met het fenomeen: heel bevreemdend zo twee (want er is nog een tweede, je ziet hem nog net op de foto) hoog-tech masten in een natuurgebied. Goed weergegeven.
Comment