Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hartelijk dank voor de lovende reacties hoor!
De exif wil ik zeker niet onthouden: alle 3 genomen op ISO 800, f8.
Foto: 1/3s, 13mm
Foto2: 1,3s, 15mm
Foto3: 1/2s 24mm
Gebruikte lens: Tokina 12-24
De foto's zijn RAW opnamen, uiteraard vanop statief genomen en nadien niet echt bewerkt, alleen de gewone zaken. De kleuren zijn zo natuurlijk mogelijk weergegeven.
Op 22 en 23 augustus kun je het spectakel nog eens opnieuw bekijken.
Ik raad aan om voldoende vroeg te zijn (zeker om 20u30), zodanig dat je op de eerste rij staat, want het is er een drukte van jewelste.
Moest ik nog eens teruggaan, dan zou ik nog kortere sluitertijden proberen, desnoods met het diafragma een stuk meer open, want het lichtspektakel gaat tamelijk snel hé.
Ik was die avond eigenlijk toevallig in Brugge en had gelukkig fototoestel en statief bij...
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
echt schitterend!
ga binnenkort ook eens gaan rondkijken in brugge als het donker is.
Kzou graag deze plek ook eens gaan bekijken. Heb je een straatnaam of herkenningspunt waar dit te vinden is ongeveer?
Comment