Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tja...die zon......ik heb zoals steeds meerdere foto's gemaakt om het volledig bereik van deze zonsondergang te kunnen vatten. Ik heb er zelfs ééntje zo donker gemaakt dat enkel de zon nog als een rood bolletje zichtbaar was...dit met het gedacht om achteraf alle kanten uit te kunnen. Na een paar pogingen om er meerdere te blenden bleef de foto er onnatuurlijk uitzien indien de zon minder bleek in beeld kwam. Ik heb een poging gedaan om de zon net niet volledig wit te laten uitbranden door te wachten totdat ze achter een wolkensluier zat. De extra filter geeft een warmere tint aan het ganse beeld ..... in het echt was de omgeving heel wat koeler. Weerom bedankt voor uw mening
Knap werk, en die zon het is zoals Kariboe zegt in werkelijkheid ook wel zo dat je je ogen half moet toeknijpen.
Zolang het niet heviger is dan in jouw beeld vind ik het niet storend.
Bedankt Rupselkopke voor de bijkomende tekst - ik heb het probleem ook al meegemaakt... het blijft 'wikken en wegen'...
Misschien omschrijft Ludo het juist. Als je in werkelijkheid je ogen half moet dichtknijpen, dan moet dit eigenlijk ook terug te vinden zijn in de foto. Zolang het uitgebrande niet te hevig is, moet het inderdaad kunnen...
Ik heb het hier nog gesteld : de Ludo is nen "rappen"
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Prachtige plaat en de filter deed ook haar werk. Toch waag ik mij aan een kleine opmerking: ik vind het (nog) mooier met een ietsiepietsie minder onderaan
Bedankt Rupselkopke voor de bijkomende tekst - ik heb het probleem ook al meegemaakt... het blijft 'wikken en wegen'...
Misschien omschrijft Ludo het juist. Als je in werkelijkheid je ogen half moet dichtknijpen, dan moet dit eigenlijk ook terug te vinden zijn in de foto. Zolang het uitgebrande niet te hevig is, moet het inderdaad kunnen...
Ik heb het hier nog gesteld : de Ludo is nen "rappen"
Greetz, Kariboe
Comment