Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ze zijn beiden prachtig, ik kan alleen niet kiezen welke de mooiste is , de compo van de eerste vind ik mooier, maar het mooie contrast tussen groen en blauw van de tweede vind ik dan weer mooier, ...
Eos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |
op de eerste vind ik niet echt een rustpunt, de tweede daarentegen daar deel ik de mening van vicky, ik zou er wel nog iets aan willen toevoegen ik vind het een pluspunt dat de schaduw van de omheining gelijk loopt met de rasters op de weg, alsof ze in mekaar vloeien
Prachtige kleuren en mooie landschappen heb je daar Bouk, spijtig genoeg je provincie nog nooit bezocht maar deze beelden nodigen uit voor een fotoshoot.
Comment