Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na het onweer !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Na het onweer !

Dikke proficiat
    Héél knap!
    beeldbank www.arterra.be
    persoonlijke site www.wildeyes.be
    Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

Comment

Een foto met hoog wauw gehalte
      https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Mooi!
        Een vraagje: Hoe bekom je die sterke "gouden" gloed in wolken en vooral
        in de waterplassen. ( filter misschien of software... )
        Ik heb dit beeld nu al meerdere keren bekeken en ik vraag me telkens af
        of die "gouden gloed" zo uit de camera komt; het blijft me fascineren!
        Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          De juiste persoon op de juiste plaats en op het juiste tijdstip. Erg mooi JLM
          'k Kan het niet beter verwoorden...zàlig plaatje weeral Jean-Louis
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
            Mooi!
            Een vraagje: Hoe bekom je die sterke "gouden" gloed in wolken en vooral
            in de waterplassen. ( filter misschien of software... )
            Ik heb dit beeld nu al meerdere keren bekeken en ik vraag me telkens af
            of die "gouden gloed" zo uit de camera komt; het blijft me fascineren!
            Hallo dyfani,

Geen filters hoor.Zowel de gouden gloed in de lucht als de weerkaatsing in het water was zeer sterk aanwezig...sterker dan de techniek/dynamiek van een camera kan weergeven...om dit te compenseren heb ik het totaal beeld met + 10 gesatureerd.. en om de voorgrond wat op te lichten heb ik gebruik gemaakt van de Shadows/Highlights tool in cs....w.a.w. wat je ziet was er ook....ter illustratie...ik heb een 50-tal foto's gemaakt waarvan ik maar bij ééntje dat licht heb kunen vangen wat mijn ogen op het moment zelf registreerden ( als je begrijpt wat ik bedoel )..ik tracht altijd in mijn fotografie zo waarheidsgetrouw mogelijk het beeld wat ik zie te benaderen naar mijn foto toe....

Groetjes

Comment

Tja...
              Gewijde stilte is mijn deel...
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
              X