Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hapje uit de zon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hapje uit de zon

Aah - leuk. Die wolken maken het juist mooier dan wanneer ze er niet waren geweest. Goed gedaan. Ik was het helemaal vergeten

Tussen haakjes: een ND filter is nooit genoeg voor de zon. Neem mijn advies, en koop bij de eerste de beste doe-het-zelver een los glaasje voor een lasbril. Het beste schijnt lasglas nr14 te zijn, waar je perfect door kan fotograferen door dit voor het toestel te houden. Dat heb ik in 1999 bij de (bijna) volledige zonsverduistering ook gedaan. Werk perfect.
    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
      Aah - leuk. Die wolken maken het juist mooier dan wanneer ze er niet waren geweest. Goed gedaan. Ik was het helemaal vergeten

Tussen haakjes: een ND filter is nooit genoeg voor de zon. Neem mijn advies, en koop bij de eerste de beste doe-het-zelver een los glaasje voor een lasbril. Het beste schijnt lasglas nr14 te zijn, waar je perfect door kan fotograferen door dit voor het toestel te houden. Dat heb ik in 1999 bij de (bijna) volledige zonsverduistering ook gedaan. Werk perfect.

Geen probleem hoor, ik ben soms een peer weken achter om hier mooie plaatjes te bewonderen

Dat van die ND-filter heb ik wel gemerkt

Ik heb enkel plaatjes kunnen maken wanneer de zon net achter de wolken verdween

Voor de volgende keer zal ik zeker aan die glaasjes denken
      Bootjes

Comment

Belachelijk? Nee hòòr, een erg verdienstelijke poging!!
        Sandra

Comment

Working...
        X