Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ierse kust

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ierse kust

prachtig werk.... en knap..

Comment

Een prachtige opname, Trouwens keer op keer een schot in de roos van Rupselkopke!
      Groetjes, Beauke
      Mijn foto's

Comment

Knappe foto. Ik vind vooral de lucht er goed op staan. Wat ik er persoonlijk minder aan vind zijn wolkjes rond de rotsen, das gewoon mijn smaak niet.
        I put the sexy in dyslexia

Comment

Ik vind het subliem!

Comment

Hierzie... Bij wijze van vakantie eens andere kusten opgezocht Rupselkopke ?

Onwerkelijk surrealistisch landschap, zou het decor kunnen zijn van een poëtische science-fiction. Zeer creatief, zeer kleur- en sfeervol, zeer ongewoon en aantrekkelijk
            Me love it
            Greetz, Kariboe

PS. Het tweede beeld (bij de uitleg) is een beetje ontnuchterend en demystifieert een beetje het meesterschap van de eerste !
            Ik begrijp het wel - het hoort bij de uitleg en het is eervol om het te doen - maar ik vind het altijd een beetje jammer
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Prachtig hoor, die ND filter geeft een mooi effect
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht

PS. Het tweede beeld (bij de uitleg) is een beetje ontnuchterend en demystifieert een beetje het meesterschap van de eerste !
                Ik begrijp het wel - het hoort bij de uitleg en het is eervol om het te doen - maar ik vind het altijd een beetje jammer
                Met de uitleg bij het tweede beeld wil ik nu net zeggen dat het heel dikwijls weinig met "meesterschap" te maken heeft en eerder met stom toeval of door wat te experimenteren. Soms krijg ik wel eens vragen via pm hoe of wat of waarmee ik mijn foto's maak. De manier waarop deze mensen mij dan aanspreken en hun vraag formuleren geven mij dikwijls het gevoel alsof ik voor hun een expert of landschapsgoeroe ben......en dat ben ik nu echt bijlange na niet. Begrijp me niet verkeerd he..zoals iedereen die zijn foto's op het forum plaatst vind ik het aangenaam als men je foto's goed vind.....maar ik maak er dan liever geen geheim van hoe ze gemaakt zijn.
                Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Een héérlijke plaat!
                  'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                  Grtjs, Jacky

Comment

yep....de wereld van het andere licht!...mooi vastgelegd, al werdt het een langere 'bevalling'...mvg!
                    Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

Klassssssssssseeeeeeuuuujjj
                      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                        Met de uitleg bij het tweede beeld wil ik nu net zeggen dat het heel dikwijls weinig met "meesterschap" te maken heeft en eerder met stom toeval of door wat te experimenteren. Soms krijg ik wel eens vragen via pm hoe of wat of waarmee ik mijn foto's maak. De manier waarop deze mensen mij dan aanspreken en hun vraag formuleren geven mij dikwijls het gevoel alsof ik voor hun een expert of landschapsgoeroe ben......en dat ben ik nu echt bijlange na niet. Begrijp me niet verkeerd he..zoals iedereen die zijn foto's op het forum plaatst vind ik het aangenaam als men je foto's goed vind.....maar ik maak er dan liever geen geheim van hoe ze gemaakt zijn.
                        Je bent té bescheiden
                        Hartelijke groet, Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                          Deels akkoord, maar toch! Het toont aan dat locatie en tijdstip het verschil kunnen maken tussen een superfoto en een kiekje.
                          En uiteraard, alle krediet voor de fotograaf, die het toch maar moet zien hé.

Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Ja HALLO !!!! Daar begin ik nu van te kwijlen zie....helemaal mijn ding zulke platen. Toch subliem effect hé zo'n NDfilter.
                            Heb ook eentje in bestelling
                            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Heel mooie, dromerige foto en erg genereus dat je je geheimen met ons wilt delen
                              http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                                Kom kom, niet zo bescheiden. Dit is een prachtplaat met jouw predikaat. Zo zie je ze niet elke dag.

Voor mij ben je een "creatieve landschapsexpert"
                                We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                                Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

Comment

Working...
                                X