Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hierzie... Bij wijze van vakantie eens andere kusten opgezocht Rupselkopke ?
Onwerkelijk surrealistisch landschap, zou het decor kunnen zijn van een poëtische science-fiction. Zeer creatief, zeer kleur- en sfeervol, zeer ongewoon en aantrekkelijk
Me love it
Greetz, Kariboe
PS. Het tweede beeld (bij de uitleg) is een beetje ontnuchterend en demystifieert een beetje het meesterschap van de eerste !
Ik begrijp het wel - het hoort bij de uitleg en het is eervol om het te doen - maar ik vind het altijd een beetje jammer
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
PS. Het tweede beeld (bij de uitleg) is een beetje ontnuchterend en demystifieert een beetje het meesterschap van de eerste !
Ik begrijp het wel - het hoort bij de uitleg en het is eervol om het te doen - maar ik vind het altijd een beetje jammer
Met de uitleg bij het tweede beeld wil ik nu net zeggen dat het heel dikwijls weinig met "meesterschap" te maken heeft en eerder met stom toeval of door wat te experimenteren. Soms krijg ik wel eens vragen via pm hoe of wat of waarmee ik mijn foto's maak. De manier waarop deze mensen mij dan aanspreken en hun vraag formuleren geven mij dikwijls het gevoel alsof ik voor hun een expert of landschapsgoeroe ben......en dat ben ik nu echt bijlange na niet. Begrijp me niet verkeerd he..zoals iedereen die zijn foto's op het forum plaatst vind ik het aangenaam als men je foto's goed vind.....maar ik maak er dan liever geen geheim van hoe ze gemaakt zijn.
Met de uitleg bij het tweede beeld wil ik nu net zeggen dat het heel dikwijls weinig met "meesterschap" te maken heeft en eerder met stom toeval of door wat te experimenteren. Soms krijg ik wel eens vragen via pm hoe of wat of waarmee ik mijn foto's maak. De manier waarop deze mensen mij dan aanspreken en hun vraag formuleren geven mij dikwijls het gevoel alsof ik voor hun een expert of landschapsgoeroe ben......en dat ben ik nu echt bijlange na niet. Begrijp me niet verkeerd he..zoals iedereen die zijn foto's op het forum plaatst vind ik het aangenaam als men je foto's goed vind.....maar ik maak er dan liever geen geheim van hoe ze gemaakt zijn.
Je bent té bescheiden
Hartelijke groet, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Deels akkoord, maar toch! Het toont aan dat locatie en tijdstip het verschil kunnen maken tussen een superfoto en een kiekje.
En uiteraard, alle krediet voor de fotograaf, die het toch maar moet zien hé.
Ja HALLO !!!! Daar begin ik nu van te kwijlen zie....helemaal mijn ding zulke platen. Toch subliem effect hé zo'n NDfilter.
Heb ook eentje in bestelling
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Kom kom, niet zo bescheiden. Dit is een prachtplaat met jouw predikaat. Zo zie je ze niet elke dag.
Comment