Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie reeks. Mooi vastgelegd
Ze hebben in ieder geval geen last van de buren
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Die derde geeft me het gevoel dat het huis werkelijk met de rotsen is vergroeid. Maar ik vind hte aledrie mooie foto's. Jammer van de auto, maar het is niet anders.
Thanks voor de reacties hoor!
Ik merk dat mijn foto's een aantal mensen zal aanzetten deze omgeving ook eens te bezoeken. Het verheugt me om met deze beelden hiervoor een aanleiding te zijn. Ik zou zeggen: geniet van het moois op aarde!
Het meest gefotografeerde huisje van Bretagne. De buren(dewelke er dicht in de buurt een vakantiehuisje verhuren) beweren dat de huidige eigenaar het zo beu is dat men steeds zijn huis fotografeerd dat hij de politie reeds verwittigd wanneer je te dicht naderd. Misschien heel begrijpelijk.
Maar het blijft een speciaal zicht en je hebt er mooie foto's van gemaakt.
Last edited by RUPSELKOPKE; 1 augustus 2008, 00:54.
Het is de wagen van de bewoners van het huisje, als je gaat googelen, vind je die op veel foto's terug. Ik heb die doelbewust laten staan. Zo heb je ook een beter idee van de grootte van de rotsen.
Het meest gefotografeerde huisje van Bretagne. De buren(dewelke er dicht in de buurt een vakantiehuisje verhuren) beweren dat de huidige eigenaar het zo beu is dat men steeds zijn huis fotografeerd dat hij de politie reeds verwittigd wanneer je te dicht naderd. Misschien heel begrijpelijk.
Dat is inderdaad de wagen van de eigenaar, die zet zijn wagen speciaal zo dat het niet mogelijk is om een deftige foto te maken en als ze merken dat je toch een foto maakt dreigen ze met processen.
Van de 3 foto's is de eerste dan nog het best vind ik.
Bedankt voor de verdere reacties hoor!
Ik had niet de indruk dat de bewoners, die er op dat moment aanwezig waren, zich stoorden aan de foto's. Misschien moet je dit erbij nemen als je op zo'n locatie een pand koopt...
In ieder geval, de natuur in die omgeving is er prachtig en zeker de moeite waard om eens te bezoeken!
Comment