maar des te meer mooie golven die je maar kunt vastleggen als de redders verdwenen zijn, want ze blazen je van de golfbreker met hun claxon.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Weinig zonnekloppers aan zee ...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Weinig zonnekloppers aan zee ...
Is dit aan de nieuwe oostpier van Oostende ?
Spetterende golfactie wel !!
-
Mooie plaatjes - camera droog gehouden hoop ik?
Comment
-
Twee mooie beelden van de zee en het opspattend water.
De lucht en bewolking knap gedaan .
Nieuwpoort?
GRTMet Vele Groeten-Cuvoll-
Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
BD 1000BE
Comment
-
-
Zit genoeg 'actie' in de foto.
Vind alleen de voorgrond te helder, te flets.
Comment
-
ga voor de tweede, das een hele mooie compo van het water met de lucht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Twee heel mooi
Mooie wolken
Van mij mag er wel nog meer contrast in de foto.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
De tweede is mooi
De eerste ook, maar door het tegenlicht (en waarschijnlijk door iet of wat op te helderen in de nabewerking) is het contrast wat zoek... Ofwel de donkere tonen wat verdonkeren (is de beste oplossing!) of anders het contrast wat verhogen. Maar opgelet als je het contrast verhoogt : dan verhelder je ook de lichte partijen en die zijn absoluut helder genoeg. Dus zeer gematigd aanpassen. Nog eens, alleen de donkere tonen verdonkeren (in het histogram de linkerzijde) is in dit geval de aangewezen oplossing...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
Comment