Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
misschien kleine opmerking : ik vind het contrast (of de kleurschakering) van de lucht/zee links van de wolkenkrabber tov de lucht rechts van de wolkenkrabber te fel. Misschien had je van de linkerzijde (zeezijde) van de foto ook nog een aparte foto kunnen maken.
Maar nogmaals : hele knappe plaat (of moet ik platen zeggen )
misschien kleine opmerking : ik vind het contrast (of de kleurschakering) van de lucht/zee links van de wolkenkrabber tov de lucht rechts van de wolkenkrabber te fel. Misschien had je van de linkerzijde (zeezijde) van de foto ook nog een aparte foto kunnen maken.
Let wel dat ik de andere belichtingen slechts gebruikt heb om de overbelichting in de 30-secondenfoto tegen te gaan. Helaas staat het gebouw inderdaad juist op een zodanige plaats dat de geleidelijke overgang van roze lucht rechts en donkerblauwe links van het gebouw onderbroken wordt. Maar de lucht was zoals hij is weergegeven: de combinatie van stadslampengloed van de stad en de bliksemschicht gaven de lucht (zoals hij normaal gesproken rond die tijd zou zijn en zoals je die links nog in naturel ziet) de paars/roze gloed in het midden. Daar is niks aan gefoefeld of zo.
Comment