Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
compo zit niet echt lekker er staat gewoon tè veel op, misschien beter in detail gaan met zoiets.
grt,bouk.
Ik doe dikwijls dergelijke evenementen en het is zeker niet simpel. Vaak een (te) drukke achtergrond, onverwachts volk in beeld en moeilijke lichtomstandigheden. Toch heb je het er goed van af gebracht. Een beetje jammer van de mensen in beeld maar vaak kun je blijven wachten tot er niemand meer is en mis je andere boeiende zaken. Dus chapeau.
Voor mij toch een vrij verdienstelijke plaat...de sfeer van "vroeger" wordt duidelijk weergegeven....
nou....nou de kar is niet echt een oude, mensen in spijkerbroek, blauwe borden met een grote P erop, een baal stro echt van deze tijd....nee niet met je eens hoor.
grt,bouk.
aan het weinige volk te zien was je idd te vroeg, het festival komt pas goe op gang naar de avond toe, wanneer de heksen worden terecht gesteld en op de brandstapel gaan in het midden van de markt, dus denk ik dat je jammer genoeg te vroeg was en wat hebt gemist...
de sfeer zit goed in je foto behalve dan de opmerkingen die al zijn gemaakt, misschien wat eraf halen rechts zodat de apotheek niet zo in het beeld komt met die mensen en wat borden wegclonen misschien?
Comment