Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je ziet ze overal, Gele Plomp. Dus ik ben maar eens op mijn buik gekropen en boven het water gaan hangen. Mijn kinderen waren op dat moment eventjes bang dat papa in het water zou belanden. Het is goed gegaan
Was het de moeite waard om mijn kroost schrik aan te jagen met mijn capriolen?
Kinderen bang om papa; papa bang om camera?
Heel knap dit lage standpunt. ook belangrijk om goed te focusen hier en prachtig gelukt imho. Mooi
Jij post over het algemeen hele knappe foto's maar deze vind ik zelfs voor jou een hele straffe. Echt een fantastische foto. Perfecte kleuren, compo en DOF.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment