Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik ben het moe.
Kleuren zijn fel, onrealistische contrasten, en (vooral de eerste) veel te druk aandoend: het had zo'n traditioneel mooi zwartwit plaatje kunnen zijn
Nee dan, zonder grapjes: ik vind het niet mooi, dit soort tonemapping. En hoe vaker ik het voorbij zie komen, hoe erger ik ze vind.
Maar laat je niet weerhouden hoor. Smaken verschillen en als jij ze zo mooi vind, mijn zegen heb je
Ik ben het moe.
Kleuren zijn fel, onrealistische contrasten, en (vooral de eerste) veel te druk aandoend: het had zo'n traditioneel mooi zwartwit plaatje kunnen zijn
Nee dan, zonder grapjes: ik vind het niet mooi, dit soort tonemapping. En hoe vaker ik het voorbij zie komen, hoe erger ik ze vind.
Maar laat je niet weerhouden hoor. Smaken verschillen en als jij ze zo mooi vind, mijn zegen heb je
mee eens, wordt mij ook een beetje te veel.
compo,s zijn prima trouwens.
grt,bouk.
voor diegenen die de hdr moe zijn
hoef je ni te kijken en te reageren er staat toch duidelijk tussen haakjes hdr bij
mvg rohnny
Deze redenatie kan wel zo zijn in jouw ogen, maar we mogen toch wel onze mening geven hé ? Ik ben het ook met bouk en Azhrarn eens dat de HDR vaak erover zijn, deze dus ook. (in mijn ogen dan)
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Deze redenatie kan wel zo zijn in jouw ogen, maar we mogen toch wel onze mening geven hé ? Ik ben het ook met bouk en Azhrarn eens dat de HDR vaak erover zijn, deze dus ook. (in mijn ogen dan)
In mijn ogen zijn ze ook mooi.
HDR erover of niet, ik zie graag kleurtjes.
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment