Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Buiten het feit dat het een prachtige reeks is ga je meteen aan de practische dingen denken, zoals hoe hou je de hele zaak goed stabiel onder water etc...
Daarbuiten: prachtreeks met een sublieme eerste en ik stem ook voor een HoF vermelding
Maar die eerste
Die heeft het helemaal: perfecte compositie met alles dieren (waaronder de duiker) in de juiste plaats binnen de foto. SUPER.
Ik weet niet of ik daarin iets te zeggen heb, maar deze hoort in de HOF
Ik weet het ook niet, maar we kunnen maar stillekes proberen zeker ?! Ook voor mij mag ie in de HOF, m.a.w. die eerste wil ik volgend jaar wel in mijn BD-boek
Weergaloos
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment