Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt allemaal voor de reakties , enne Roland , ja zenne , ben terug in het land .
Zal proberen af en toe eens wat te posten
Op men website kan je alvast wat kiekjes vinden , probeer er elke dag een mapje bij te zetten...vergt wat werk he van raw naar jpeg
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
De tweede vind ik de beste, vooral de compo is stukken beter en mooie kleuren.
Dat wegklonen van mensen vind ik belachelijk.
De dingen zijn zoals ze zijn.
Wat had je gedaan als er 65 mensen verspreid stonden op deze rotsen;
juist, enkele ogenblikken wachten of gewoon shooten.
Wij zijn toch ook natuurelementen; en die vuurtoren, die staat er ten
dienste van de mens, niet van het landschap!
Zo is het maar net. Het was ook mogelijk geweest een paar minuten te wachten tot de mensen uit zich waren, of de compositie zo nemen dat eventuele storende elementen verborgen zijn. Voor een foto mag je namelijk best de tijd nemen. De mensen hier in deze foto geven eigenlijk wel een manier om de toren in perspectief te zien: anders is deze dimensieloos.
Desaltniettemin, mooie foto
Na een 16-daags rondreisje in Canada ( nova scotia) , eens een eerste kiekje posten van het zeer mooie en bekende plaatsje Peggy's Cove.
Deze vuurtoren is genoemd naar de enige overlevende van een bootongeluk , die hier gevonden werd op dit stukje graniet achtige rotsformatie , tot op heden een van de meest gefotograveerde locatie in noord canada.
Hopelijk kan deze jullie bekoren....
Mvg xiebu
ik houd werkelijk van de zo kalme samenstelling van dit beeld, houd ik van plaatsen die kusten heb, en dit is één nu van hen. dank voor het delen!
Comment