Zaterdag nog eens wandelingske gemaakt langs één van de Molse meren..mooi en rustig stukske natuur...zeker wanneer de avond valt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Uitstapje naar de Molse meren.
Collapse
X
-
-
-
Re: Uitstapje naar de Molse meren.
De tweede en laatste zijn mooi van kleuren, maar eerste is knapste qua compo.:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::
-
Maak jij maar je uitstapjes - dan kan ik lekker thuis meegenieten
Knap werk dus weer
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk berichtDe tweede en laatste zijn mooi van kleuren, maar eerste is knapste qua compo.
In die eerste foto leidt je mooi de ogen van de kijker, van rechts naar links, de diepte ín.
Toch vind ik dat je nog eens terug moet gaan. Voor eenzelfde foto met een "om aandacht vragende" hemel.
Dat zou, naar mijn bescheiden mening, de dieptewerking áf maken.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichteen heel mooi trio... elk op hun eigen manier....'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Mooie reeks, met elke foto zijn eigen charme.
Comment
-
Mooie reeks, met de tweede als allermooiste!
Grtz,Fabienne
Ga in je werk op, niet eraan ten onder.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
Toch vind ik dat je nog eens terug moet gaan. Voor eenzelfde foto met een "om aandacht vragende" hemel.
Dat zou, naar mijn bescheiden mening, de dieptewerking áf maken.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk berichtDe tweede en laatste zijn mooi van kleuren, maar eerste is knapste qua compo.
#2 als favoNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
Comment