Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind dan weer de eerste mooier.Met nog een heel klein beetje saturatie meer,plaatselijk,zou de paarsige weide op de achtergrond nog mooier uitkomen tegenover de groene halmen op de voorgrond.
Tweede heeft die mooie gouden gloed,maar heeft ook of de een of andere wijze,een raar soort driehoek op de voorgrond.Ik kan niet goed uitmaken wat dat is,schaduw,of grashalmen die zo platgedrukt zijn.
De 2de is idd schitterend.
Een vraagje: Hoe verkrijg je het dat bij dergelijke foto, de foto niet
gans donker is en enkel de zon zichtbaar is wat meestal het geval is.
Hangt dit af van de lichtmeting (spot, integraal-meting...) en waar dan in het
landschap moet je hier bv. meten?
Misschien stomme vragen maar ik ben dan ook nog aan het leren...
Dit zijn twee juweeltjes en zelfs voor mensen die niet van landschapsfotografie houden (voor de duidelijkheid : ik hou er wel van... ), ook die kunnen niet om deze foto's heen kijken.
Prachtig vastgelegde stralen, adembenemende kleuren (zeer goede nabewerking ) en wat een compo...
SUPER
En nummer 2 direct naar de HOF, want zoniet zou dit ronduit BELACHELIJK zijn.
De eerste bekoort me niet echt, op de kleuren na. De tweede daarentegen is simpelweg magnifiek! Mooi standpunt, ik voel me echt het veld ingezogen worden richting zon ;-)
Comment