Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zo eenvoudig kan het zijn
Maar net die "eenvoud" zien is niet zo simpel
Nette reeks
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
2 en 3 zijn echt heel knappe platen. Bij 1 zit de compositie niet helemaal lekker. (M'n blik verzuipt iedere keer in die troebele soep op de voorgrond en kan zich nergens vastklempen aan iets op de achtergrond)
mmmmmm......een overwegende voorkeur bij de collega's voor 3....zelf heb ik het meer voor de sterke dieptewerking van 1 &...( in iets mindere mate ) 2.
nr 3 is is iets te druk voor mij.....maar 'k wil ze zeker zo maken hoor
Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaertBekijk bericht
Bij 1 zit de compositie niet helemaal lekker. (M'n blik verzuipt iedere keer in die troebele soep op de voorgrond en kan zich nergens vastklempen aan iets op de achtergrond)
Grappig. Die troebele soep zijn de wolken gereflecteerd. Zou je hetzelfde gezegd hebben als de wolken zelf op de foto gezet zouden zijn?
Maar stiekem begrijp ik heel goed wat je bedoelt
Dit kan niet anders dan de Nederlandse everglades zijn....allez daar lijkt het toch sterk op. Op warme zomeravonden zal je hier wel flink last hebben van de muggen indien je wat foto's wil maken??? Mooie reeks waar ik vooral de eerste en derde net wat beter vind.
Nederlandse Everglades... De verhouding van oppervlakte is gelijk aan de verhouding Nederland / Amerika
Muggen zijn een ramp. Ik ben al vaak weggevlucht door die kleine lastpakken.
Drie prachtige foto's maar eerste heeft mijn voorkeur.
Ben eens verder gaan kijken naar jouw eerder geposte foto's en kmoet zeggen, proficiat . . . Jij kan " sfeer" weergeven
Puur gevoelsmatig kan de eerste me niet zo bekoren, maar heel precies kan ik het niet uitleggen, lijkt of het licht niet goed zit. De twee andere vind ik wel heel mooi - my kinda landscape (ben nogal een simpele ziel) met voorkeur voor de laatste
Comment