Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Achteraf bekeken,heb je eigenlijk gelijk
Ik heb mij teveel laten meeslepen,door de contrasten en kleuren
Bedankt in ieder geval,dat je mij hier op gewezen hebt.
gr.ron.
Het komt de foto wel ten goede,maar het maakt hem geen beter plaatje
gr.ron.
Wat prettig om te horen dat er nog iemand is die inziet dat croppen niet altijd de oplossing is.
Maar dat terzijde.
Ik denk dat de foto zo leeg oogt omdat er welliswaar veel op staat, maar niets dat opvalt. het is een vlakke foto geworden. Het gras prominenter in beeld was de oplossing geweest: lager bij de grond, de achtergrond (vergezicht) weg en eventueel afstappen van het gebruik van groothoek (in dit geval). Dan had je het gras erop gehad zoals je het in de titel doet suggereren.
Dat denk ik ten minste.
Wat prettig om te horen dat er nog iemand is die inziet dat croppen niet altijd de oplossing is.
Maar dat terzijde.
Ik denk dat de foto zo leeg oogt omdat er welliswaar veel op staat, maar niets dat opvalt. het is een vlakke foto geworden. Het gras prominenter in beeld was de oplossing geweest: lager bij de grond, de achtergrond (vergezicht) weg en eventueel afstappen van het gebruik van groothoek (in dit geval). Dan had je het gras erop gehad zoals je het in de titel doet suggereren.
Dat denk ik ten minste.
Dank je voor de uitleg,ik heb hier veel aan
gr.ron.
Comment