Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Normandië op zijn mooist.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Normandië op zijn mooist.

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
    Allemaal bedankt voor jullie reacties.

@bouk; Het voorgrondgebeuren moet wat helpen bij het dieptegevoel......indien er niets zou zijn bij deze foto zou hij heel vlak lijken.(imho)
    Oei, deze goede raad lijkt mij - zeker bij bouk - een beetje als "parels voor de zwijnen werpen" ...
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Kijk eens of je het stofje in het groter formaat ook nog kunt bespeuren....ik denk dat het een wolkje is. ...
      't Zou inderdaad ook een mini wolkje kunnen zijn.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

mooie compo, kleuren en licht

Comment

Een hele mooie! Goede compo, knappe kleuren.
          (al vind ik het water er een beetje onnatuurlijk uitzien)

Comment

Geweldig Rups
            Een opmerking: de rotsen zien er wat fletsjes uit, die had je wsch een stuk moeten "optrekken" ?
            Albums : http://fotografiepeterderycke.be
            Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

Knappe plaat 'k Moet daar toch ook es naartoe
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lightyear Bekijk bericht
                Geweldig Rups
                Een opmerking: de rotsen zien er wat fletsjes uit, die had je wsch een stuk moeten "optrekken" ?
                Bedankt voor de reactie. Die rotsen...tja ik weet het....ik link mijn foto's via flickr. De foto's hebben nooit echt de kleur en contrast zoals ik ze op mijn pc-scherm zie. Ik heb de foto ook op zoom.nl gezet( zie #8 ) daar zit er dan weer teveel contrast in waardoor de foto te donker is. Na bewerking zien de foto's er ergens tussenin uit op mijn pc'ke. Ik denk dat ik binnenkort nog eens vanop een andere site ga proberen mijn foto's te linken.
                Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Bedankt voor de reactie. Die rotsen...tja ik weet het....ik link mijn foto's via flickr. De foto's hebben nooit echt de kleur en contrast zoals ik ze op mijn pc-scherm zie. Ik heb de foto ook op zoom.nl gezet( zie #8 ) daar zit er dan weer teveel contrast in waardoor de foto te donker is. Na bewerking zien de foto's er ergens tussenin uit op mijn pc'ke. Ik denk dat ik binnenkort nog eens vanop een andere site ga proberen mijn foto's te linken.

FWIW,Fotobucket is vrij goed vind ik.

Walter
                  D850

Comment

Knap werk
                    mvg,
                    Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                      FWIW,Fotobucket is vrij goed vind ik.

Walter
                      Bedankt voor de tip....echter Fotobucket laat mij niet toe om de foto in hun grootste formaat te linken. De link naar groot formaat en iets kleiner zijn exact dezelfde....indien ik deze link gebruik krijg ik de kleinste foto van deze twee.
                      Ik vind ook de instellingen niet waar ik dat zou kunnen wijzigen.
                      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm

Comment

Knap
                        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Het maakt niet uit vanwaar je de foto's linkt. Het is toch in negen van de tien gevallen afhankelijk van de monitor die gebruikt wordt, en de videokaart in de PC, en die zijn bij niemand hetzelfde. Op de monitor die ik op mijn werk heb geeft hier inderdaad een flets gevoel bij de rotsen, maar thuis is er dan meer contrast.

Over de foto, zoals gewoonlijk weer een prachtige foto, waarbij de lichte halo rond de rotsen misschien een klein puntje van kritiek zou kunnen zijn. Voor de rest ben ik weer stikkend jaloers (omdat ik dit soort foto's nooit weet te maken, mede omdat ik niet in een dergelijke omgeving woon )
                          meer over mijn fotografie is te vinden op
                          http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                            Het maakt niet uit vanwaar je de foto's linkt. Het is toch in negen van de tien gevallen afhankelijk van de monitor die gebruikt wordt, en de videokaart in de PC, en die zijn bij niemand hetzelfde. Op de monitor die ik op mijn werk heb geeft hier inderdaad een flets gevoel bij de rotsen, maar thuis is er dan meer contrast.

Over de foto, zoals gewoonlijk weer een prachtige foto, waarbij de lichte halo rond de rotsen misschien een klein puntje van kritiek zou kunnen zijn. Voor de rest ben ik weer stikkend jaloers (omdat ik dit soort foto's nooit weet te maken, mede omdat ik niet in een dergelijke omgeving woon )
                            Bedankt voor de reactie ivm het contrast en de halo's boven de rots......ik kan mijn foto's alleen maar bijsturen indien ik er een oprechte mening over krijg . (zoals die van Lightyear en van u).

Tja.... de omgeving waar deze foto werd gemaakt is de reden waarom ik wel eens een paar daagjes richting Frankrijk rijd. Je kan moeilijk heel slechte foto's maken op deze lokatie......daarom ook heb ik veel bewondering voor de fotografen op deze site die van een minder uitnodigende omgeving toch prachtige foto's kunnen maken. Dat is een hele kunst op zich.

Comment

Working...
                            X