Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
'k blijf nog steeds vol bewondering naar jou foto's kijken, weer een hele mooie
Inderdaad, en niet alleen omdat je camera onder een vliegertje hangt en je technisch kunnen, maar vooral ook dat je héél veel aandacht besteed aan je compositie
Een unieke foto .......vanuit deze hoek zal je weinig foto's vinden van deze plaats.
Vraagje ....hoe zet je meerdere foto's zo dicht bij elkaar zodat het één foto lijkt. Ik ga ervan uit dat je één foto in driëen snijd en dan als aparte exemplaren linkt
Bedankt voor de toffe reacties. Hopelijk kan ik snel weer op stap.
Als iemand nog suggesties heeft of speciale plaatsen kent, hoor ik het graag via PM.
@Rupselkopke: Inderdaad 3 aparte foto's. Gewoon direct onder elkaar plaatsen zonder tussenruimte.
Schitterend werk weeral Birds, en beter dan je eerste vind ik, zo met de zon mee...
Vind ik zelf ook, maar omdat de loopgraven in een bocht liggen kon ik ze op de vorige pano alleen maar op deze manier in beeld brengen. Er zijn veel factoren waarmee je bij deze vorm van fotografie moet rekening houden: Wind, termiek, omgeving, lichtinval, gedrag van de kite,... Je moet de vlieger voortdurend in de gaten houden en ondertussen een mooie foto composeren. Daarenboven hingen langs de kant van de baan electriciteitskabels waardoor de bewegingsruimte ook heel beperkt was. Als de kite door een windvlaag uit z'n hoek schiet moet je bliksemsnel reageren. Maar dat maakt voor mij deze vorm van fotografie juist zo boeiend. En een geslaagde foto nadien, maakt de voldoening nog des te groter.
Comment