Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Daaaam, wat een plaatje!
Ik hoop ooit dit ook te kunnen
Is dit één shot of heb je hier meerdere belichtingen gebruikt?
Eén foto. De zon was niet fel meer, zo laag aan de horizon. Bovendien hing er dunne laaghangende bewolking die gelukkig het zonlicht temperde, maar het zicht op de zon niet belemmerde.
waarom heb je niet nog meer foto's genomen? Mss zag je wel een green flash. Zat er dik in!
Wel mooi gedaan hoor!!!!
Die horizon is niet recht te zetten.
Waarom niet meer foto's? Hm, omdat het dan allemaal dezelfde foto's zijn. Ik heb er nog twee meer geschoten, waarbij de zon steeds verder achter de rand van de wereld verdween. Dat was voldoende. Die groene flits was iets waar ik wel op hoopte, maar die niet verscheen. Helaas. Maar geloof me, dan had ik wel één foto'tje extra genomen.
Re: Zonsondergang vanaf Cadzand-Bad (deel 2 - drieluik)
De rust/vrede druipt er van af en ik houd er nog een vakantiegevoel aan over.
Positieve reacties tonen aan dat "klassieke" beelden het goed blijven doen, zeker wanneer ze zo knap zijn vastgelegd als hier. Voorkeur voor compo nr. 1.
Re: Zonsondergang vanaf Cadzand-Bad (deel 2 - drieluik)
Clichés zo hoog als een huis, maar verdomd knappe clichés
Heerlijke zonsondergangen, lekker fel en kleurrijk
Greetz, Kariboe
P.S. Wat is een "groene flits" ?
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Een paar seconden lang kan er een groene rand bovenop de zon verschijnen. Dit is vrij zeldzaam omdat de atmosferische omstandigheden precies goed moeten zijn om het licht te laten breken zodat het groene spectrum zichtbaar wordt. www.orionweb.nl/inhoud/weer/verschijnselen/groeneflits.html
Comment