Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nee, ik denk gelukkig maar dat je 200 mm hebt gebruikt. Daarom staat er voldoende achtergrond op, en is de verhouding zo mooi tussen de figuur en de achtergrond.
Mooie kleuren.
(Ja met 400 was het effect sterker maar ik denk dat het beeld minder esthetisch was geworden.)
Hmm Bij vierhonderd millimeter had ik natuurlijk wel een ander stanpunt moeten nemen, de achtergrond in acht nemend.
Maar daar blijven we niet te lang bij stilstaan. Dat kan toch niet meer veranderd worden.
Een zeer interessant beeld met surrealistische allures.
De "verwondering" van de kleine man die de stalen monsters aanschouwt
spreekt boekdelen; daarbij is deze 'beige' hemel heel passend.
Tevens blijft er nog wat detail over van de natuurlijke voorgrond ( duinen = de andere wereld ) )
Kortom, een sterk beeld met passende compo!
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment