Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
3 Prachtige foto's van Cap blanc nez.
Cap gris nez ligt ongeveer 12 a 15 km. verder.
Terwijl jij deze foto's maakte lagen wij in het dorpje nog rustig te slapen.
Drie aangename beelden.
De eerste heeft wel een overdereven blauwachtige indruk (kleurbalans ? )
De tweede spreekt mij het meest aan!
De derde is heel mooi, maar is dit nu een opgaande zon aan de noordzee??
of is dit een ondergaande zon en is het beeld gekanteld?
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Voor mij de eerste. Ik vind het wel raar dat de linkerkant een stuk donkerder is dan de rechterkant het is alsof er een grijsverloop filter opzit, maar dan vertikaal gebruikt en niet horizontaal om dan de lucht wat af te blokken.
Wat een reacties , het bevestigt nogmaals de schoonheid van de streek op elk ogenblik van de dag.
ik probeer er eerstedaags nog enkele te posten misschien in een Z/W bewerking
@Will : vroeg opstaan is de eerste stap in het leerproces
@dyafani: dat is wat men het blauwe uurtje noemt. Het is zo verrassend te zien hoe het licht minuit per minuit verandert. En neen het is geen zonsondergang gespiegeld. .
zoals sommigen mij reeds vroegen, misschien eens een SD bij zonsopgang houden . Trouwens onze SD begint officieel om 10 uur maar ik belet niemand er al te zijn om 05:30 uur
Comment