Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
cadeautje voor moederdag
Collapse
X
-
-
Re: cadeautje voor moederdag
opnieuw
je drie luikjes vind ik erg
je achtergrond wat minder : te fel bovenaan (crop van 2 cm bovenaan misschien) en die dubbele wazigheid vind ik niet zo geslaagd.
heel persoonlijk dan: lijkt dit kaartje voor mij eerder geslaagd voor een bid of herdenkingskaartje met die ondergaande zon dan voor een moederdag waar je eerder streeft naar iets feestelijkers, speelser met kinderen of met een meer lentegevoel dan eerder herfstgevoel . ( dat is mijn gevoel bij deze opname)mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
-
'k vind het een heel mooi plaatje, maar zoals devid al zei, een kaartje voor rouwbetuiging lijkt me ook meer voor de hand liggend. Maar moeder zal er vast tevreden mee zijn, en dat is het belangrijkstegegroet, Ludo
Comment
-
Laat alleen die 3 kleine vierkante afbeeldingen printen op 30x30 en hang ze alle drie naast elkaar met wat ruimte tussen! oogt moderner
groetjesCanon eos350D - 50mm/1.8 - 60 mm macro - 17-40L
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtGa dan wel voor je tweede foto.
Groetjes
Skitchik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
-
Je tweede compositie is vele malen sterker dan de eerste; vooral vanwege
de contraterende kleurtonen tussen de detailbeelden en het achtergrondbeeld.Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
Comment