De eerste en de tweede zijn erg goed.....de derde zegt mij niet veel....te donker, te blauw.
Ik vermoed dat je in de eerste foto richting Glencoe kijkt.......ben je niet moeten lopen gaan voor de kleine mugjes(midges) die in het veen zitten
Iedereen hartelijk dank voor de commentaren! Blijkt duidelijk dat 1 en 2 als mooiste worden ervaren met wisselende voorkeuren. Maar ik kom er ook niet uit welke ik het mooiste vind.
@ pichayandege : de eerste foto is bij Gencoe genomen (en ook @Rupselkopke, van midges geen last gehad toen) van de tweede foto weet ik het niet meer exact maar is in ieder geval op de route naar de ferry naar Mull genomen.
@ bart haeve: die lichtstralen zijn echt hoor, je bent langer bezig met Photoshop om zoiets te faken dan er in Schotland echte te fotograferen. Daar struikel je vaak over dit soort lichtbundels.
Binnenkort vertrek ik weer naar de streek dus wie weet een volgend deel...
@ bart haeve: die lichtstralen zijn echt hoor, je bent langer bezig met Photoshop om zoiets te faken dan er in Schotland echte te fotograferen. Daar struikel je vaak over dit soort lichtbundels.
@ pichayandege : de eerste foto is bij Gencoe genomen (en ook @Rupselkopke, van midges geen last gehad toen) van de tweede foto weet ik het niet meer exact maar is in ieder geval op de route naar de ferry naar Mull genomen.
.
Glencoe, had ik het niet gedacht.
Ik was daar meer dan 10 jaar geleden in de winter een keer. Machtig mooi.
Comment