Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eventjes de Eifel tussen al het Haspengouwse geweld hier. Gelukkig 4 dagen droog gebleven, maar voor de foto's had het een ietsje zonniger mogen zijn.
Ik heb er toch dit kunnen van maken.
Foto 1 geeft mooi diepte weer. Compo van foto 2 spreekt me niet echt aan (ik mis iets dat de aandacht trekt). Bij foto 3 valt de beek er bijna af terwijl de linkerkant nogal wat saai overkomt (je had dus wat meer naar rechts mogen opschuiven). Volgende keer misschien iets meer nadruk op het beekje leggen (eventueel in portret).
Persoonlijk heb ik ook de neiging om de kleurtemperatuur wat warmer in te stellen. Probeer het eens met iets minder en vraag dan aan uw kenissen wat ze d'r van vinden.
Wij verbleven in Kopp bei Gerolstein. De wandelingen vanuit dit dorp waren echter niet altijd goed aangeduid. (op alle andere plaatsen geen problemen ondervonden) Deze foto's zijn genomen in de zogenaande Schneifel (Schnee-Eifel) op de 20 km lange wandeling die begint in het dorpje Sellerich. Het laatste deel van de wandeling loopt door de prachtige vallei van de Mömbach.
Wij verbleven in Kopp bei Gerolstein. De wandelingen vanuit dit dorp waren echter niet altijd goed aangeduid. (op alle andere plaatsen geen problemen ondervonden) Deze foto's zijn genomen in de zogenaande Schneifel (Schnee-Eifel) op de 20 km lange wandeling die begint in het dorpje Sellerich. Het laatste deel van de wandeling loopt door de prachtige vallei van de Mömbach.
Mvg,
Luc
Bedankt voor de info.
Is een zeer mooi gebied.
mvg
Antoine
Comment