Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die tweede kan me niet bekoren, heb al mooiere foto's van een vuilnisbelt gezien.
Die eerste daarentegen, zuigt je naar de horizon, zo moet het. Misschien dat ik zelf een tikkeltje aan de onderkant zou wegdoen, maar 't blijft jouw keuze natuurlijk.
Die tweede kan me niet bekoren, heb al mooiere foto's van een vuilnisbelt gezien.
Die eerste daarentegen, zuigt je naar de horizon, zo moet het. Misschien dat ik zelf een tikkeltje aan de onderkant zou wegdoen, maar 't blijft jouw keuze natuurlijk.
Als je de lijnen in de vuilnisbelt foto volgt , kom je ook op een punt uit.
De appelsienen gaan naar rechts, de paal staat links/centraal, het zeewier ligt links en rechts, ik zal het dan wel niet zien.
Maar ook hier, onderaan wat wegknippen en je ogen worden naar rechts afgeleid. Ik denk dus dat je moet leren knippen of kadreren.
Comment