mvg duindistel
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tone mapping zon ondergang
Collapse
X
-
-
Re: Tone mapping zon ondergang
Oorspronkelijk geplaatst door Sideshow Bekijk berichtik heb in mijn leven toch al een knaloranje lucht gezien hoor
ik weet wel niet goed wat van de voorgrond te denken
wel een aardig plaatje
mvg duindistel
Comment
-
Het groen is een beetje te groen en een beetje in onbalans met het oranje voor mij. Vandaar de opmerking:
Net alsof er zo één van die ouderwetse verloopfilters is gebruikt.Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk berichtHet groen is een beetje te groen en een beetje in onbalans met het oranje voor mij. Vandaar de opmerking:
Maar wat is daar mis mee als het goed gedaan is. Ik zou de voorgrond alleen wat minder groen trekken, en mss. nog beetje bijsturen?
Comment
-
Ik vind hem wel wat hebben!Groetjes,Anita
Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment
-
Ik vind hem mooi, maar zou de afsluiting als voorgrond gebruiken, dus er vanonder gewoon een drietal cm afkroppen.
Comment
-
Ik vind hem mooi van kleuren. Onderaan mag er inderdaad een stukje af.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk berichtik vind hem mooi zo
wel een stukje afdoen onderaan en hij komt er nog sterker uit (mijn smaak)
mvg rohnnypitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk berichtBedankt allemaal voor de reaktie, heb ik weer een hele dag nodig om alles uit te proberen wat zou kunnen veranderen.
mvg duindistel
Wou dat ik zoveel tijd had
Maar,ik vind 'm mooi zondermeer
WalterD850
Comment
Comment