Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
De titel spreekt voor zich, maar ik vind de wolken toch wat té blauw.
Hier ben ik het ditmaal niet mee eens. Je ziet de dreigende wolk letterlijk het mooie weer wegdrummen. Heel knappe voorgrond die bijdraagt aan de sfeer. Sterke foto.
Sterke plaat omw van het kleurcontrast! Benny is weer heel opmerkzaam geweest,maar dat zijn we ondertussen wel gewend.
De Truiense kleuren zijn een leuk extraatje: spijtig voor STVV maar gelukkig ben ik handbalsupporter en onze dames mogen gerust pronken met deze kleuren..
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment