Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind dit een mooi natuurfenomeen en nu ken ik de naam er ook van, thanks
Over de foto's, beiden , maar ik heb toch liever de eerste.
Kweet niet hoe het komt maar straalt iets speciaals uit, donkere voorgrond met het licht in de verte.
Om mijn gevoel bij deze foto te verwoorden:
Alles op de voogrond is dood, en in de verte komt de helpende hand uit de lucht om alles terug tot leven te brengen met lichtstralen.
Beide erg geslaag maar zou ht liefst een combi van beide zien de compo van de eerste met de lucht van de tweede. Zie je gelijk wat ik in beide foto's het mooiste vind.
"The important thing is not the camera but the eye..............
Ik vind ze prachtig, vooral de compo van de tweede!
Krijg ze zelf nooit zo op de plaat?
In 1 keer lukt het mij ook niet Anita. De 1ste is gemaakt met een grad. ND filter voor de lens, en dan nog 2 x keer ontwikkeld. De 2de is gemaakt met AEB.
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Comment