Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zo zie je maar dat je geen HDR nodig hebt om tot mooie foto's te komen. Ook de melk vind ik wel kunnen.
Met een klein beetje inflitsen hadden in die rotspartij links ook glimlichtjes gezeten.
Ik vind hem niet zo schitterend als de meeste hier, maar vind hem wel absoluut mooi.
Ik zou hem nog iets croppen en dan vooral links wat afsnijden, rechts ook een beetje, zodat de foto smaller wordt en meer hoogte weergeeft.
Alleszins knap gedaan
Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1
Comment