Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind dit een heel mooie foto, mooie kleurspelingen
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Een specialleke.
Ik zou de foto nog veel extraverter (lees: contrastrijker) durven maken!
Die regenboogtinten mogen voor mij meer zijn dan pasteltinten.
Even terzijde : mag je wel foto's nemen met een digitaal toestel op een vliegtuig ?
Had hem overlaatst bij als handbagage, zat aan het venster, zag mooie beelden, maar durfde mijn camera niet bovenhalen ?....
Groeten,
Guy
Los van het feit of het mag of niet, ik vind het een schitterende plaat met een prachtig kleurenspel
Heel mooie compo, ik vind het perfect dat je geen horizon ziet.
Ik zou 'm direct als achtergrond op mijn PC willen hebben
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards
Even terzijde : mag je wel foto's nemen met een digitaal toestel op een vliegtuig ?
Had hem overlaatst bij als handbagage, zat aan het venster, zag mooie beelden, maar durfde mijn camera niet bovenhalen ?....
Groeten,
Guy
Normaal wel hoor, behalve (hebben ze mij vorig jaar bij American Airlines toch verteld) tijdens taxiën/opstijgen/landen.
Overigens, @ Esveaa, heel geslaagde foto! Hoe heb je de weerschijn van het venster eruit gekregen?
Je aanpassing is al een hele verbetering, maar ook voor mij ben je nog niet ver genoeg gegaan
Het wit van de wolken mag echt wel wit zijn en geen grijs... (let wel, het wit niet uitbranden)...
Dit is een plaat met mogelijkheden
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment