Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeker en vast de eerste , zoals boven vermeld , de dreigende wolken
mooi zo
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
twee mooie, van de lucht bij de eerste mag er een stukje af.
grt,bouk.
Wolken eraf? En dat van Bouk, hè
zonder grapjes, ik vind dat bij de tweede er onder een centimeter af mag, en die had er aan de bovenkant bij mogen zitten. Vervolgens een beetje contrast in de wolken en dan lijkt de lucht perfect zoals de eerste, die qua standpunt en foto maar gewoontjes is.
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
twee mooie met elk hun kwaliteiten: jammer dat de lucht van de eerste niet op de tweede staat.
Maar dan had de tweede ook moeten scherpte hebben tot op de voorgrond...
Ik heb vandaag ook zo'n koolzaadveld gefotografeerd om mijn nieuwe 10-2O mm lens uit te testen, een bloempje op 15 cm scherp en een boerderij aan de horizon ook, daarbij een staalblauwe lucht met witte wattewolkjes en de foto is af...
Comment