Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Water(overlast) in de Demerbroeken.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Water(overlast) in de Demerbroeken.

Ik heb eens geprobeerd om mijn indrukken van natuurgebied de Demerbroeken vast te leggen. Door het aanhoudende regenweer waren er lichte overstromingen en waren sommige paden zelfs met laarzen onbegaanbaar.
    Dit heb ik er van gemaakt. Alvast bedankt voor het kijken en de reacties.

Mvg,

Luc
    Last edited by digiluc; 1 april 2008, 21:46.
    Neem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be

Re: Water(overlast) in de Demerbroeken.

Leuke beelden maar ze lijken me een beetje overgesatureerd? in foto 2 is er ook een raar bewegings (hdr?) effect in de wolken dan iets te zichtbaar is.

het lijkt me niet de veiligste plaats om door te ploeteren met photografie apparatuur
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Re: Water(overlast) in de Demerbroeken.

Oorspronkelijk geplaatst door rhelsen
      Leuke beelden maar ze lijken me een beetje overgesatureerd?
      Heb na enkele commentaren dat mijn foto's nogal flets oogden de instelling van mijn D200 veranderd naar levendig. Dit is slechts 1 stap boven de normale stand maar toch al mogelijk een te groot verschil in saturatie.

in foto 2 is er ook een raar bewegings (hdr?) effect in de wolken dan iets te zichtbaar is.
      Ook weer eens een probeersel met de mogelijkheid tot meervoudige belichting van de D200. Waarschijnlijk door de wind teveel beweging in de wolken om dit niet doen op te vallen.

het lijkt me niet de veiligste plaats om door te ploeteren met photografie apparatuur
      Het grootste gedeelte van de wandeling kon je nog over de bestaande paden. Waar dat niet kon heb ik steeds de discipline om mijn camera in de rugzak te steken wanneer niet gebruikt. Dat kan al veel miserie voorkomen.

Mvg,

Luc
      Neem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be

Comment

Working...
      X