Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwinvlakte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zwinvlakte

Vind vooral de eerste heel mooi
    Groetjes Hendrika

Comment

Geslaagde reeks en ik vind je 1ste zeker de beste
      BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pace Bekijk bericht
        Knappe bewerking.
        Nr1 steekt er bovenuit.
        Mooie kleuren en leuke lijnen (compo).
        Ook mijn idee
        pitteljon.be
        The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Knappe reeks De eerste is zeker mijn favo
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

Comment

Ik heb lang getwijfeld of ik dit wel zou posten maar aan alleen Oh's en WOW's heb je niet veel. Dus hierbij mijn kritische maar welgemeende opmerkingen:

Ik vind er niets aan

Het lijkt wel of je een speciale bewerking gebruikt hebt in een poging om van eerder middelmatige plaatjes iets speciaals te maken. Maar daarin ben jij wat mij betreft niet geslaagd: de bewerkingen zijn er serieus over en maken de beelden totaal onrealistisch.

De duinen op de achtergrond alsook het riet op de voorgrond zijn zwart
            Wolken kunnen dreigend zijn, maar dit heb ik nog nooit gezien Op sommige plaatsen zijn ze eveneens gewoon zwart.

Enkel de bewerking van de derde is enigzins geslaagd omdat het beeld realistisch blijft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
              Ik heb lang getwijfeld of ik dit wel zou posten maar aan alleen Oh's en WOW's heb je niet veel. Dus hierbij mijn kritische maar welgemeende opmerkingen:

Ik vind er niets aan
              dat is een heel eerlijke mening maar wie HDR gebruikt heeft sowieso al niet de bedoeling een 100% waarheidsgetrouw beeld weer te geven en HDR bestaat duidelijk uit lovers en haters. Het zou een saaie wereld zijn mochten we het eens zijn over alles wat mooi of lelijk is.
              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                dat is een heel eerlijke mening maar wie HDR gebruikt heeft sowieso al niet de bedoeling een 100% waarheidsgetrouw beeld weer te geven en HDR bestaat duidelijk uit lovers en haters. Het zou een saaie wereld zijn mochten we het eens zijn over alles wat mooi of lelijk is.
                100 % waarheidsgetrouw.....

wat ziet het oog en wat ziet uw fototoestel, om dan nog niet te spreken over wat ziet een vlieg en wat ziet een vis...
                Ik bedoel maar dat een foto in normale omstandigheden nooit het contrast en de gradatie kan weergeven van wat het oog ziet. Doordrukken en tegenhouden bestaat reeds van in de oertijd van de fotografie. Bewerking mag voor mij zolangs ze weergeven wat de fotograaf wil tonen en wat hij toont mij kan boeien.

grt manu

Comment

Working...
                X