Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat drukke, maar desalniettemin mooi plaatje. 'k Kan het me zo al voorstellen, na een fikse wandeling, met mijn gat op het mos, wat verpozen en genieten van de mooie natuur.
Heel mooi plaatje , maar imho zat hier meer in qua compo. Nu leidt de steen je naar de boom, maar daar stopt het, is het gedaan met de dieptewerking.
Ik zou proberen de steen nog meer in de linkerbenedenhoek te plaatsen, de boom ook links, en dan proberen diepte te creeren met de rivier (?) en overliggende oever. Al weet ik natuurlijk niet hoe het er daar verder uitziet
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Heel mooi plaatje , maar imho zat hier meer in qua compo. Nu leidt de steen je naar de boom, maar daar stopt het, is het gedaan met de dieptewerking.
Ik zou proberen de steen nog meer in de linkerbenedenhoek te plaatsen, de boom ook links, en dan proberen diepte te creeren met de rivier (?) en overliggende oever. Al weet ik natuurlijk niet hoe het er daar verder uitziet
Ik ga dat zeker eens proberen,dank voor deze aanwijzingen
Het zegt me eigenlijk niet zoveel... volgende keer misschien op de buik gaan liggen en met wat zoom ofzo werken... Dan krijg je een mooie wazigere achtergrond
Comment