Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Lees die regels nu eerst eens, alvorens te posten.
Maximaal 3 en maximaal 900px. Vooral dat laatste mag wel, want zo te zien zijn ze mooi genoeg, en 900px geeft nog altijd meer dan meer foto's
Jammer van de personen op veel de foto. Dat maakt de foto's eigenlijk een beetje vakantiekiekjes.
Excuseer, ik heb m'n post al aangepast.
De foto's wijzigen naar 900 pixels is wat te veel werk, want ik haal de beelden gewoon van m'n flickr waar ze kant en klaar staan .
Bedankt toch voor de positieve reacties.
@ azhrarn: ik heb ze er expres opgelaten, omdat ik schrik had dat het beeld anders misschien wat saai zou worden. Vakantiekiekjes is toch niet zò erg ook, ik wil geen Hoge Kunst creeëren hier .
@ azhrarn: ik heb ze er expres opgelaten, omdat ik schrik had dat het beeld anders misschien wat saai zou worden. Vakantiekiekjes is toch niet zò erg ook, ik wil geen Hoge Kunst creeëren hier .
Nee hoor. Saai worden ze er niet door. En je hebt gelijk: deze vakantiekiekjes zijn niet zo erg want ze zijn mooi genoeg.
Waarom post je de foto's niet 900px op flickr. Doe ik ook en dat werkt perfect. die 500px is net te klein om een foto goed te kunnen beoordelen. Die 1024 die jij op flickr zet is dan weer net te groot tenzij je een hoge schermresolutie draait.
je tweede vind ik ook wel best mooi. de zon die een verwoede poging doet om door de dreigende wolken te breken heb je mooi vastgelegd. Ik denk dat je in je eerste en je tweede sensorvlekken ziet.
Comment