Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je moet er iets voor over hebben, net voor of na een onweersbui heb je meestal een prachtig licht, het resultaat is er !
Ik zou onderaan van het groene gedeelte ca. de helft weg laten, dit vraagt iets te veel aandacht.
Dan zeker eentje voor den Hof.
Groeten
Daar heb ik ook aan gedacht maar zoals Odul ook zegt en denkt ben ik dan een stuk van de schaduwen kwijt.
@ Mr.Magic : ik heb geen pola-filter gebruikt en heel de foto bewerkt met mijn standaard bewerkingen in PS. De lucht was werkelijk zo dreigend en 'k denk dat door het contrast van de zonverlichte voorgrond en de donkere lucht deze zo blauw overkomt in plaats van het gewoonlijke donker grijs.
@ iedereen : bedankt voor het kijken en het schrijven
Comment