Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bovendien is bij de mast van de eerste foto een flinke halo te zien (door de tonemapping).
Even hierop inhaken.
Ik zoek nu al 2 dagen maar ik kan de halo nergens ontdekken, kun je me eens precies aangeven waar die halo dan zit?
Bedoel je dat lichtere gedeelte in de lucht aan de onderkant van de mast?
Ik zoek nu al 2 dagen maar ik kan de halo nergens ontdekken, kun je me eens precies aangeven waar die halo dan zit?
Bedoel je dat lichtere gedeelte in de lucht aan de onderkant van de mast?
Drie goede composities. De lucht ziet er nog natuurlijk uit, niet zoals van die luchten waar het drama afdruipt. Alleen jammer van de erwtjeskleur van het gras. Nummer drie vind ik de beste.
Comment